19/07/2013

Cashout 8share Lagi Untuk Pendapatan Blogging

Uish tak sangka. Hari tu baru je cashout RM89 dari 8share.com/my tapi hari ini dah RM59.40 Ehhh! Dah boleh cashout lagi!! Hehehehe. Nak cashout ke taknak ni? Nak simpan tunggu sampai jadi beratus-ratus lah. Bila cepat dapat earnings macam ni memang rasa seronok.

Bila dah jadi RM50 nilai minima untuk cashout, nak tunggu jadi RM60 pulak. Sebab sekarang semua Specials yang ada dah Mummy kumpulkan dalam earnings terkumpul yang ada tu. Tengok malam tadi ada lagi satu iklan bernilai RM10 untuk dikongsikan. Nanti dah campur boleh jadi RM69.40


Pendapatan blogging yang sangat senang dan cepat. Hehehe. Alhamdulillah. Siapa nak bagi duit macam ni kan?

Xoxo
Mummy Akmar